Scrisoare catre Mama,

Mama,

               Prima randunica a adus din alte tari dalba primavara si odata cu ea sarbatoarea scumpa inimii mele - 8 Martie- cea mai frumoasa zi a anului, sarbatoarea tuturor sarbatorilor.
              Cu cele mai curate ganduri ale mele ma inchin in fata luminii ochilor tai blanzi. Nu exista grai pamantesc in care sa pot exprima toata dragostea ce-ti port.
             Din viata ta s-a aprins viata mea. La adapostul grijilor tale s-a zidit inima mea. Bratul tau mi-a fostr acoperamant la primejdie. Cantecul tau mi-a facut somnul lin si adanc. Cu vorbele tale am inceput sa dau nume lucrurilor si fiintelor, zidind lumea din nou. In ochii tai am inceput a deslusi tainele lumii. Cu sufletul tau am invatat a iubi adevarul si bunatatea. In toate mi-ai fost primul si cel mai bun dascal.
               Cum sa-ti intorc jertfa si dragostea, cand sunt singurele lucruri ce nu pot fi intoarse? Ingaduie-mi sa-ti sarut dreapta ostenita si luminata de munca. Sarutul meu arata cat sunt de sarac in fata jerfei tale.
               Numai tu poti darui viata pentru un sarut de recunostinta. Numai tu vesnica mamica!
               Ce sa-ti urez, mamico? Nu gasesc cuvinte pe masura dragostei ce-ti port. Si totusi, din sufletul meu curat de copil iti spun:
                                Sa-ti fie calea luminoasa!
                                Sa ai parte numai de bucurii!
                                Sa te bucuri de o sanatate deplina si multa fericire!
                                                                                                  La multi ani, mamica mea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu